Beste Kopers Wegsturen Bij De Verkoop Van Jouw Huis?
Er is een grote kans dat jij beste kopers weg stuurt bij de verkoop van jouw Huis?
Als je dit rapport leest ben je iemand die het beste resultaat wilt en kies je voor optie A om je woning zo goed mogelijk te verkopen.
Maar als je niet oplet wordt jouw verkocht met optie B
Het merendeel van de reacties voor je huis beland in de prullenbak en kopers worden weggestuurd zonder dat je het in de gaten hebt.
Als je dat niet wilt lees dan snel verder, want ik ga je uitleggen hoe je ervoor zorgt dat dit niet gebeurt.
Waarom Kopers Massaal Worden Afgewimpeld
Elk onderzoek van de afgelopen twintig jaar wijst erop dat een woning de beste kans heeft om verkocht te worden in de eerste dertig dagen.
Als je huis nieuw op de markt is trekt het de meeste kopers aan. Als het goed is zijn er kopers die erop zitten te wachten en interesse hebben.
Omdat die eerste 30 dagen zo belangrijk zijn zou het handig zijn om daarop in te spelen met het plan van aanpak.
Maar in de makelaardij is het plan voor dag 1 hetzelfde als het plan voor dag 30, 90 of 360.
I. Zet het huis op Funda.
II. Wacht op telefoontjes.
III. Plan bezichtigingen één voor één.
Dat geeft een hoop onnodige stress en gedoe want:
- Jij moet constant alles spic en span hebben omdat er elk moment een bezichtiging kan worden gepland.
- Je weet vooraf niet hoeveel bezichtigingen er gaan komen, hoe vaak je de boel moet opruimen en hoe lang het gaat duren.
- Je leven staat op pauze omdat je niks kunt plannen
Maar het ergste probleem?
Verkopen Met Eindeloze Losse Afspraken Is Met Afstand De Slechtste Manier Van Verkoop
Het is onhandig, ouderwets en onlogisch omdat je afhankelijk bent van de agendaruimte van je makelaar
De zwakste schakel is hoeveel tijd je makelaar kan vrijmaken voor de bezichtigingen van jouw huis.
Tijd raakt op. Vooral als er veel mensen bellen voor je huis.
Dus wat gebeurt er als de agenda vol is en nieuwe kopers blijven bellen?
Dan trekken makelaars aan één van de drie noodremmen om het kaartenhuis overeind te kunnen houden.
Noodrem #1
De Bezichtigingstop
Veel makelaars lassen een “bezichtigingstop” in als hun agenda te vol wordt. Op een gegeven moment wordt er tegen mensen gezegd: "er staan al tien bezichtigingen ingepland, als daar niks uitrolt dan bel nog maar eens terug". Kopers die interesse hebben in jouw huis en een huis kunnen kopen worden dus gewoon weggestuurd. Een handjevol gelukkigen 'mag' het huis bekijken en de rest krijgt de deur in hun gezicht. Daar heb je snel genoeg van, dus die bezichtigingsstop wordt dan al gauw aantrekkelijk.
Noodrem #2
Maak Het Kopers Zo Moeilijk Mogelijk
Andere makelaars kiezen ervoor om kopers het leven zuur te maken zodat er zoveel mogelijk vooraf afvallen. Kom volgende week dinsdag maar om 10:30 kijken… maar je moet wel direct een bod doen. Of ze halen de zogenaamde 'verkoop op inschrijving' uit de mottenballen, blazen de stof er van af en presenteren het trots als een geweldige oplossing. Een haastig in elkaar geflanste kijkmiddag of twee en dan moeten kopers hun hoogste bod in een envelop doen en afgeven aan de makelaar. Alsof het een spelshow is
Noodrem #3
"Per Direct Gesloten"
We horen dagelijks verhalen van kopers die een afspraak hebben staan voor een bezichtiging en de dag van te voren worden gebeld met de mededeling: "sorry, het gaat niet door, het huis is al verkocht". Kopers die interesse hebben in jouw huis, die het misschien zouden willen kopen voor misschien nog wel méér dan het bod dat je krijgt van die eerste hoop mensen worden beleefd geweigerd, weggestuurd, afgewimpeld! En als je nog twijfelt of de noodrem in praktijk wordt gebruikt, kijk eens rond op Funda en overtuig jezelf. Hier wat voorbeelden:
Wie Betaalt De Boete?
Als je in een trein zomaar aan de noodrem trekt dan moet je een boete betalen.
Maar als je makelaar aan de noodrem trekt?
Dan betaal jij de boete.
Feit is dat jij wordt benadeeld omdat er wordt verkocht op dezelfde manier als 20 jaar geleden.
Terwijl dit probleem al lang is opgelost door de meest succesvolle bedrijven ter wereld.
De Meest Succesvolle Marketingtechniek Ter Wereld
Het begin is niet alleen voor huizen het beste moment om te verkopen, het geldt voor zo goed als alle producten.
Of het nou een huis, een telefoon of een auto is – zodra het nieuw is vinden mensen het interessant.
De succesvolste bedrijven ter wereld weten dat en maken er gebruik van.
Neem Apple bijvoorbeeld. Als Apple een nieuwe iPhone uitbrengt gaan ze niet losse afspraken inplannen met elke geïnteresseerde en ze sturen geen mensen weg omdat de Apple winkelmedewerkers het te druk hebben.
Als Apple met iets nieuws komt doen ze dat met een lancering. zodat ze veel meer kopers krijgen, en hoe meer kopers hoe meer waarde voor jouw huis.
• Ze kondigen de lanceerdatum aan en maken bekend dat kopers dan kunnen maken.
• Ze richten al hun marketing op die datum en bouwen de spanning op.
• Als de datum is aangebroken krijgen de kopers (tegelijk) de kans om te kijken en te kopen.
Daarom staan mensen 's nachts om 12 uur in de rij!
Deze techniek, de lancering naar een verkoopevenement wordt gebruikt bij allerlei producten en diensten om een simpele reden.
Het werkt, want zo krijg je simpelweg veel meer kopers.
Het is de meest succesvolle marketingtechniek aller tijden.
Daarom gebruiken wij het al meer dan tien jaar om huizen te verkopen en jij kunt precies hetzelfde doen.
Stressloos Verkopen Met Het Lanceermodel
De oplossing is simpel, duidelijk en fair voor iedereen.
1. Stop met eindeloze losse afspraken inplannen
2. Organiseer een evenement zodat alle kopers in één weekend kunnen komen kijken.
3. Richt alle marketing op dat evenement. Zodat je meer kopers krijgt
Wat we hebben gedaan is het idee van een open huis opnieuw uitgevonden.
Maar een normale open huis faalt meestal door drie dingen:
1. Veel te weinig marketingtijd
2. Slappe Marketing
3. Geen Simpel En Duidelijk Biedingproces
Op onze manier halen we maximale opbrengst en krijg je meer kopers en er is minimale stress omdat er gedurende 3 - 4 weken alle marketing word gericht op één verkoop evenement en zo het huis te verkopen in één weekend.
Daarmee los je in één klap een enorme rits problemen op:
1. GEEN EINDELOZE BEZICHTIGINGEN
Je hoeft maar één keer alles op te ruimen en op orde te hebben. Niet 25x met agenda's schuiven, alles opruimen, etc. Werkt een stuk relaxter.
2. GEEN ONZEKERHEID OVER DATUMS EN DEADLINES
Omdat er naar een deadline wordt gewerkt weet je precies wanneer er biedingen komen en kun je veel makkelijker plannen.
3. GEEN KOPERS WEGSTUREN
Je hoeft geen mensen weg te sturen dus je krijgt álle kopers in plaats van het handjevol supersnelle reageerders. Alle kopers hebben gelijke kansen dus meer kopers en geen gefronste wenkbrauwen.
4. TIJD VOOR MARKETING
Omdat we niet meer bezig hoeven te zijn met eindeloos rondrijden en rondleiden komt er tijd vrij voor broodnodig marketing- en verkoopwerk voor jouw huis.
Actiepunten:
- Neem 3 tot 4 weken marketingtijd
- Werk naar een datum toe
- Organiseer het open huis op bijvoorbeeld zaterdag en zondag (of vrijdag en zaterdag)
- Doe de onderhandelingen maandagavond
- Lees de volgde 👉 tip👈
Gratis hulp
We helpen elke dag mensen met alles rondom de verkoop van hun huis. Als er iets is waar je hulp bij nodig hebt, vragen over hebt of onze mening over wilt weten – neem contact op of reageer hieronder in de reacties. Geen verplichtingen, geen kosten en geen adders, gegarandeerd. De kortste route is een gratis rapport aanvragen. Dan heb je alle info in één keer op de goede plaats.
Maak jij deze 4 fouten bij de verkoop van je huis?
👉Download jouw gratis rapport op👈
Download het gratis rapport direct en ontdek:
- Eén Fout Waarmee Je 4 Van De 5 Kopers Onnodig Voor Je Huis Wegjaagt.
- Hoe Laaghangend Fruit Verslaving Ervoor Zorgt Dat Je De Beste Kopers Misloopt.
- Vorige Eeuwse Drempels Die Duizenden Euro's Kosten.
- Hoe Een Bizar Getal Ervoor Kan Zorgen Dat Je 500% Meer Reacties Krijgt.
- Stressloos Verkopen Met De Meest Succesvolle Marketingtechniek Ter Wereld.
- Hoe Kopers Worden Weggestuurd En Afgewimpeld Zonder Dat Je Het Merkt
👉Download jouw gratis rapport op👈